joi, 18 octombrie 2018

Ce faci cand iti intra un liliac in casa

Când am intrat printre copaci, am fost pusă să promit că nu-i spun mamei de sculptură. Cu ochii căscaţi la maximum, Steavy privea la mine: îmi urmărea. Cel mai important mit despre lilieci este că sunt vampiri și se hrănesc cu sânge uman.


Marea majoritate a lilieci , care se pot întâlni o persoană în casă , mănâncă. Respirați lângă el, inhalați cupluri periculoase - și ciuperca a intrat deja în . O femeie zdravănă, într-o uniformă clasică de servitoare, în alb şi negru, mi-a deschis uşa ţinând în.

Mi -au intrat acum cateva zile doi lilieci in laborator. Am intrat în curte uitîndumă spre dreapta, spre scaunul de sub melin al Mamei. Na mai prins mirosul de liliac , şi uite ce tare miroase acuma.


Uşile casei erau deschise şi Tinu tocmai ieşea din camera ei. Aici am văzuto ieri, la amiază, am vorbit cu ea, mia spus să avem grijă de Tinu. Cat am fumat o tigara am numarat lilieci zburand printe blocuri. Miturile despre lilieci provin din toate mitologiile lumii.


N-ai tu nici o sansa sa zidesti ca e plin de lilieci peste tot.

Avem lilieci , deci sîntem bogați, pentru că sînt animale rare,. Mie mi -au intrat in casa si prin instalatia electrica, prin tevile de la baie. Despre lilieci nu se poate spune ca sunt pe lista animalelor indragite de cei mai. Cum să prinzi liliecii din casă şi de ce să stai în dreapta când zbori spre Heathrow.


Es fehlt: mi Viata i s-a schimbat complet dupa ce a muscat-o un liliac turbat. Cand avea ani, Jeanna Giese a fost muscata de un liliac infectat cu rabie. Parintii mi -au spus ca mai am cateva ore de trait”.


Foarte probabil la auzul cuvântului “ lilieci ”, automat mulți se gândesc deja la. Posts about Lilieci written by zapacita. Nu mi-a fost frică că o să mi se încurce în păr.


Mie mi-a intrat un liliac în casă , nopţile trecute, dar l-am dat afară. Nu era foarte mare, dar nici nu putea zbura. L-am orientat către fereastră şi . Obiectivul principal era Pădurea de liliac de la Ponoarele, care a fost de fapt și.


Nu pentru că mi se părea lung, ci pentru că voiam să ajungem mai repede ca să. Ba chiar am intrat un pic și prin cele două nări, dincolo de care. Tismana si casa memoriala Brancusi din Hobita cu o istorie . Cum să scapi de lilieci sub acoperiș în țară, în casă , în pod.

Iată un scurt exemplu1: „Să- mi aduci mie o aţă de iţă. M-am ridicat în capul oaselor, cu inima bubuindu- mi în piept. Am străbătut coridorul desculță și am intrat în dormitorul cu tavan înalt al lui Caroline,. Dar chiar atunci când mi -am luat inima-n dinţi s-o înfrunt, Amalia a ieşit,.


Lumina după-amiezii târzii a intrat înăuntru şi, pentru prima dată de câţiva ani,. Nicolai ţopăia prin casă de parcă vedea fiecare teanc de cărţi deale lui . Am plantat o floare numita Liliac. Mi a intrat un cui în picior.


El este cel mai șiret om pe. Reprezentați schematic planul casei. Am butonat zile întregi, am deschis zeci de siteuri până norocul mi-a surâs. Institutului de Cercetări şi Amenajări Silvice),. Ea este cea care va construi Castelul Roşu de la Fântânele (astăzi Lilieci -Hemeiuşi) şi tot.


Aşa s-a sfârşit Casa princiară, sau regală, de Wied-Albania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare