luni, 13 martie 2017

Complementul circumstantial de loc din enuntul a venit singura la mine

Complementul circumstanțial de loc din enuntul (a venit singura la mine ). Atributul adjectival din fragmentul vazu o batrana carunta. Complement circumstanțial de loc din enunțul a venit singura la mine. Colibă, colibă, te-ntoarce cu fața la mine, pădurea la spate-ți. Substantivul în vocativ din -colibă,colibă, te-ntoarce cu fața la mine,. Sinonimul cuvantului moral 4. Acest complement răspunde la întrebările: . Fiecărui item ii corespunde o singură variantă corectă de răspuns.


După mine , nu este necesar să vii foarte devreme. Nu ştiu, sincer, de unde a venit cumnatul tău. Precizează cazul pronumelui subliniat din enunțul următor: „Căci în propria- ne. Inculpatul şi-a apropriat două terenuri la marginea. Notă:Fiecare întrebare are o singură variantă de răspuns corectă.


Indică tipul de coordonare din fraza următoare: „Am venit , am văzut, am învins. Cum era foarte grăbit, a venit să-ţi spună ceva important,. Tot ce spui este important pentru mine , sunt,. In enuntul Ruda mea indepartata () locuia intr-o casa numita cred ca de mine , . Substantivele cu funcţie de complement circumstanţial de loc din versurile.


Alege varianta corectă de analiză a cuvintelor subliniate din textul: „Iubirea este singura pasiune care se plăteşte . Marcarea cu „X” a mai multor răspunsuri la o singură întrebare atrage anularea lucrării. Selectează propoziţia subordonată din enunţul Se pare că tot sub ape au fost găsite şi. A venit totuşi destul de repede. Ce rol are virgula in acest enunț: “Pe tine te striga, nu pe mine ! Motivați, din perspectivă gramaticală, utilizarea virgulei în enunțul : ,,Cuvintele se. Nu, doar o Gramatică explicativă, singura de pe piață care conține . Cuvântul o are valoare morfologică de pronume personal în enunţul : a) A întâlnit-o la.


Examenul înseamnă totul pentru mine. COMPLEMENTUL PREDICATIV AL OBIECTULUI (CPO). A ajuns acasă o dată cu mine. Tipuri semantice de circumstanţial de timp.


Ion pleacă probabil mâine la mare. Si tu esti singura analfabeta fara creier intalnita de mine … 1. Nu se poate face analiză sintactică fără să cunoști enunțul din care fac parte cuvintele. Mi-aduc bine aminte ce cărți am cumpărat, cuvântul subliniat este: a) pronume. Să fi venit la mine , mergeam în ospeţie. El la masă în casa acestuia, iată mulți vameși si păcătoși au venit și au șezut.


Mama îmi spuse că voi lua notă mare, deoarece voi fi învățat. Fiind mai în vârstă decât mine , credea că ea are tot. M-am supărat pe Ion că nu a venit la timp.


Cuvântul postelnic din enunțul : A primit un bilet din partea marelui postelnic este:. Uitând de orice demnitate, Jem şi cu mine alergarăm în întâmpinarea lui;. Transcrie propozițiile regente din fraza: ÎŃi pare bine că a venit să stea cu noi? Adjectivul din enunţul „Şi văzând Spânul cât de frumoasă e fata împăratului. Ce sens are enunțul cu virgula pusă înainte de ”sau”?


Am vazut pe dexonline ca singura indexare pentru „presedinta” e intr-un . Sus, puterea lui scade, spre a face loc în. Sa uitat pe rînd la ele şi nu ia venit să criadă”. Precizaţi genul, numărul şi cazul substantivelor din enunţul. Cînd enunţul conţine o singură propoziţie, aceasta e de sine stătătoare, se înţelege fără.


Propoziţii ca Am venit la oameni! Cine este mai frumoasă decât mine ? Am să plec = Trebuie să plec), în cadrul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare